Friday, May 6, 2011

khetiaq cari duit ni.





CLICK FOR FULL SIZE
weh weh. hampa tau ak youthsay tu menatang pa? aku dah join lama dah benda ni. cuma tak aktif. apa yang aku tau website ni boleh tolong kita dapat duit cemey dan juga point yg kita boleh tuntut dengan hadiah. aku nak explain skit la. aku kan tengah takdak duit sempena cuti sem ni. benda ni tak payah guna modai. just aktif berkempen through internet. hanya berkempen ja. kalau hampa nak try cuba la klik link ni says.my
ni malaysia punya website. haha,tapi la ni aku baru dapat 2 ringgit dengan 460 contributions point. sikit ja la sebab aku tak aktif,aku tengok brader mana taktau dapat sampai 50 rgt sehari! tapi brader tu memang famous di kalangan blogger. tu yg duit dia banyak. ni kalau hampa nak try la. sign up,then aktif berkempen,share iklan. post la kempen hampa tu dekat fb or twitter or blog. dia bagi banyak jenih kempen. kempen ni disponsor oleh macam macam company. coca cola la,celcom la. mcm mcm ah. so,kena katif ja,duit mana mai sendiqi,kena la pulun skit. okay thanks. kalau nak join,klik link ni:  http://says.my/caedepic/invite

No comments:

Post a Comment