Monday, October 10, 2011

Sharing is Caring

HAI!
aku seorang lelaki yang suka sharing benda yang aku minat kepada orang lain. tapi kalau aku beli Mcd GCB atau sewaktu dengannya,aku lagi suka bersendirian dan makan sorang sorang.


album art Mayday Parade

so untuk post kali ini,aku just nak kongsi  dengan hampa yang aku sangat minat dengan band Mayday Parade. dan depa dah released album baru pada 4 Oktober. album di self-titled so tak ada tajuk special untuk album tu.
dan lagu lagu depa dalam album to memang terbaik gila babun. setakat ni aku suka lagu Oh Well Oh Well. dan lagu Happy Endings are Stories That Haven't Ended Yet memang genius ah gitar solo dia. buat aku terbang tinggi ja rasa. memang terbaik ah Mayday Parade. 

album art Valdosta

dan aku juga baru tau yang pada Mac lepas Mayday Parade ada released EP depa berjudul Valdosta. ada 5 saja lagu : 2 lagu baru dan 3 lagu lama versi akustik. dan macam biasa,hati aku cair bila dengar lagu dalam album ni. 

aku suka band yang bila buat live,lagu yang depa main tu bunyi semacam dalam lagu studio. dan Mayday Parade ada kemampuan tu. especially bila buat acoustic session. memang terbaik.

so aku just nak share benda ni. aku nak orang kata dekat aku,

"ha wey,stai kot lagu depa. aku minat lagu Oh Well Oh Well tu,jom nanti kita jamm lagu ni".

haha. sharing is caring. 

No comments:

Post a Comment