Wednesday, February 9, 2011

OMG! dialah buruan aku selepas niii!

tudia. gila ah. aku teruja gila dengan handphone terbaru dari sony ericsson,Sony Xperia Xplay. yeaa,semua orang kini dah ikut trend ja kan. bila semua pakai Blackberry,semua pon nak pakai Blackberry. bila semua pakai iPhone,semua pon teringin nak pakai iPhone. haha. tapi aku teringin gak ah nak pakai BB sebab aku memang suka handphone yang menggunakan QWERTY keypad. 
sebenarnya ah,bagi aku,BB ni tak canggih mana pon. kalau tengok feature dan ability,memang jauh ketinggalan dari handphone SE,Nokia dan Samsung. Tapi salah satu kelebihan BB ni,BB pakai their own software. so ada banyak software menarik. tapi BB ni macam lebih banyak ke arah internet. kalau tengok kepada kamera apa semua tu,memang BB lekeh sangat. iPhone aku taktau la. aku tak pernah belek gi. tapi,aku still peminat SE dan Nokia. haha. aku ni memang obses dengan handphone. dah dekat 20 kali aku tukar fon. tapi sekarang ni,aku pakai fon biasa ja. tengah kumpui duit ah ni. tengok tengok keluaq pulak fon Sony Xplay ni. pergh. macam PSP. haha. Wahai Xplay,akan engkau menjadi milik aku kelak. haha. tapi aku ni bukan loaded sangat. satgi bila dah give up kumpul duit,mesti punya beli fon lain. haha. takpa la. kita tengok la macam mana nanti. apa apa pun,aku ada benda lain lain yang harus aku bli dulu iaitu Nikon D90. harap harap dapat sebijik. hmm. 

No comments:

Post a Comment