Tuesday, February 1, 2011

Impian,idaman,fantasi dan mimpi.

haaaaaaaaaaiiiiiiii. ya,semalam,sebelum aku tidur,aku ada berangan ah macam macam. haha. aku ni memang suka berangan. especially sebelum tidur. aku rasa bukan aku sorang ja kot yang suka berangan before tidur. mesti ramai lagi orang yang ada habit macam tu. 
so,aku nak bagitau la apa yang aku dok berangan tu. tapi aku bukan berangan saja okay,aku akan try bagi jadi realiti laa.
:)



Tiffanyyyyyyyyyyy!

1.ni pasai ciri ciri pompuan idaman aku. sekarang ni aku tengah gila dengan Tiffany dari Girls Generation. ishhh. segak nak mampuehhhh. comey bedengung. macam nak pecah kepala ja tengok muka diaaa. urghh. kalau tengok dari luaran,memang dia adalah pompuan idaman aku la. tapi aku sedar siapa diriku ini. haha. biasa la kan. dah nama pon berangan. tapi kalau luaran yang segak,perangai kita taktau lagi macam mana kan?tapi Tiffany tu memang perfecto ahhh pendek kata. kalau aku tengok video klip girls generation,mesti aku kata dalam hati 'hoiii cameraman,boleh dak hang jangan dok melewaq sangat dok main kamera tu,fokus dekat Tiffany sudah ah'. haha. macam tu ah. sekarang,wallpaper fon aku,desktop aku pon aku letak gambar Tiffany. hihi. jangan marah yaa NNN. <3


sapa la nak tolong beli kat kita...
2.ni pasai gajet pulakkk. aku ni punya la desperate nak ada DSLR sebijik. dok impi Nikon D90 ni laa. tak dapat dapat sampai ke la. ingat nak rembat duit PT nak beli. tapi ayah tak bagi. tragis tragis. tapi takpa,benda ni tak mahai sangat. nanti kumpui duit pelan pelan then beli ah. mana tau,kot kot ada bakat terpendam sebagai fotografer an? boleh kerja part time. dapat duit lebih.
:)


tudia. bau kedai!

3. hat niiiiiiiiii. aku cukup minat ah. Schecter Synyster Custom. perghhh! gitar karen yang paling aku minat gilaaaa. ni la gitar yang dipakai oleh gitaris idola aku,Synyster Gates. haha,sebenarnya,aku bukan terer sangat main gitar ni,tapi teringin gila ah dengan gitar ni. harga dalam RM3+++ kot. tak la mahal sangat kan. haha. tu la aku habaq tadi,kalau aku ada kamera D90 tu,mesti boleh buat side income(ambil gambar kahwin).then,ada duit,boleh beliiiii. hihi.tapi,aku sangatlah berharap yang gitar ni jatuh dari langit. dapat free ja.
:D

teriak aku tengok kereta ni. style tahap dewa!
4. arghhhh! hat ni hat ni. ishh,ya Allah. memang kereta paling aku minat ahhh. ni kereta Chevrolet Camaro SS. kalau hampa perasan la kan,kereta ni la yang jadi Bumble Bee dalam cerita Transformers tu,yang warna kunig tu laa.memang style nak mampueh.kalau la aku ni kawan baik Mark Zuckerberg,pengasas Facebook tu,mesti dia bagi hadiah kereta ni masa birthday aku. HAHA.kot la nanti aku dah jadi fotografer yang terkemuka,boleh la aku beli satu.aku tak pernah nampak lagi kereta ni kat Malaysia.so,awek awek di luar sana,kalau anda terlihat kereta ni di Malaysia,terutama di Alor Setar,pastinya aku lah pemilik kereta itu. HAHA.  :D


bersama anak tersayang.
5. enough sudah pasai harta benda ni. ni impian aku pulak. aku nak sangat sangat minum teh bersama Steven Gerrard,pemain bola sepak idola aku sepanjang zaman.dia ni kapten team kesayangan aku,Liverpool.tapi bila  fikir fikir balik,aku nak sembang apa dengan dia? dia mau ka jumpa aku? haha. nevermind. kot la aku jadi fotografer yang terkenal di UK nanti,mesti dia cari aku suruh tangkap gambar famili dia an? haaaa.genius ah perancangan aku ni. so,aku harap aku boleh jumpa Captain Fantastic ni.
:)


dia ni suka hisap rokok Malboro. tak elok untuk kesihatan la bro.

6. ni yang terakhir. okay. aku juga teringin nak jumpa brader ni,Synyster Gates,gitaris untuk band Avenged Sevenfold. ni gitaris idola aku.kalau aku jumpa dia,tadak pasai aku nak sembang pasai skill gitar,aku mana terer,buat malu ja.tapi brader ni lawak kot. muka handsome,hot,badan tough,tatoo nakharam punya belambak,tapi pandai melawak. cool ja kan? suka mencarut. sama macam aku,suka mencarut. motherfucker,son of a bitch,fucking fucking. haha. dah,jangan dok mencarut wey,tak elok.sama macam tadi la,kot kot la aku dah kaya sebab pekerjaan fotografer tadi,aku nak beli rumah dekat California,dekat dengan rumah dia. boleh lepak McDonalds hari hari dengan dia nanti. kan kan? haha
:P

okayyyyy.kot mana pon,ni semua hanya angan angan. aku tak serius pon pasai. tapi best kan kalau boleh share angan angan dengan orang lain. haha. but,impossible is nothing. okay. setakat ni sahaja blog aku. jumpa lagi. adios!
:D

2 comments: