Saturday, January 29, 2011

Torres ingin ke Chelsea.

okay. sebagai penyokong Liverpool,aku sangat terkejut dengan berita ni. Liverpool sekarang sedang dalam proses peningkatan selepas mengalami kemerosotan yang teruk. dan,Liverpool telah mendapat seorang pemain baru,Luis Suarez untuk membantu Torres menambah koleksi gol beliau. Pemain baru yang berharga lebih kurang RM80juta tu adalah sebahagian daripada perancangan jangka masa panjang. tapi,lepas dah setel semua urusan pembelian Luis Suarez,Torres dengan rasminya menyatakan bahawa dia ingin meninggalkan Liverpool selepas Chelsea membuat tawaran untuk membelinya. tetapi Liverpool berhajat untuk tidak menjual Torres.

EXCLUSIVE: Chelsea make sensational £60m Torres bid 


FERNANDO TORRES has told Liverpool: Let me join Chelsea.


Fernando Torres has told Liverpool that he wants to leave the club and the striker feels he has been "verbally intimidated".

Alternatively, the Blues are preparing to make a British record £60m offer for the Spain international.



FUCK! aku kecewa sangat sangat. huh. tak bolehka hang blah dari Liverpool masa end of the season. liverpool dah beli player yang mahai semata mata nak tolong hang buat gol,tapi hang nak blah macam tu ja? mcm fucker gila. dulu,janji macam macam, nak jadi pemain Liverpool yang setia la,nak jadi lagenda Liverpool la. memang hang ada hak nak blah,tapi awat yang nak join Chelsea tu pasepa? Chelsea tu musuh yang ketat gila babi ah dengan Liverpool. okay okay. cukup ah.sekarang ni,tinggal lagi 3 hari transfers window akan ditutup. so,kemungkinan besar Torres akan menjadi pemain Chelsea. aku akan sentiasa tengok berita terkini pasal situasi ni. apa apa pun,aku dah mulai membenci pemain idola aku ni. tapi aku still harap yang dia berubah fikiran dan stay dekat Liverpool.
YNWA!

2 comments:

  1. did he really wanted to join Chelsea?
    jangan doe..
    da la dua2 aku support..
    huru hara betoi !

    huaaa.. maintain suda!

    ReplyDelete
  2. dah jadi player chelsea laaa. ahad ni liverpool lawan dengan chelsea. dia akan main untuk chelsea lawan dengan bekas kelab dia. :(

    ReplyDelete