Sunday, June 12, 2011

Nama dia Justin Bieber dan dia comel.






hah, tudia. mencari publisiti murahan. pasai justin bieber la pulak. boleh kata di mana mana ja akan terjumpak benda yg berkaitan dengan JB ni. haha. dekat twitter mesti ada punya ah nama dia dekat trending,tak dia Selena Gomez. kalau tengok video Girls Generation,Avenged Sevenfold pun akan ada orang tulis komen benda yang berkaitan dgn JB walaupun video tu tak dak kaitan dengan kehidupan JB.
ramai yang fanatik gila dekat dia,dan ramai jugak yang benci. aku? takmau habaq. sebab aku nak jadi adil dlm post aku ni. haha.
tadi dok layan Avenged Sevenfold dekat youtube,then terbaca top comments ni:

ni komen dia. XD
:)

haha. lawak. so aku pun buat la research pasai benda bodoh ni,aku tanya la kawan kawan aku pasai JB ni. depa suka ka dak dan kenapa. aku tanya ramai jugak la. tapi aku tunjuk yg terpilih ja la. dan ni depa punya respond:


1

2

3

4

ada yang kata dia ni freemason,ada yang kata dia ni pondan. ada yang kata dia ni sweet. aww aww. ada yang kata dia comel,alololo. ada yang kata dia tak akan baligh sampai kiamat. ada yang kata dia adalah dajjal. semua ni pendapat orang. aku saja ja buat post pasai ni. takdak modai la wey. lagipun,nak cari publisiti murahan kan. blog tak famous kena la ada at least benda macam ni baru boleh up. hehe,melawak jaa. saja ja,mengisi masa lapang. kan aku suka merapu dengan cara yang bertamadun. okay, yang ni ja aku nak kongsi. ciao~


4 comments:

  1. cuba dengan Maddi Jane punya. lagi power

    ReplyDelete
  2. dye mmg freemason rasenye. tp entah la. taktau la btol ke tak. tau pn based pn dye pnye klip video sume tu :)

    ReplyDelete
  3. maddi jane? ok ok. thanks.

    mia,tu la kan. banyak sangt bukti tapi taktahu la betul ke tak.

    ReplyDelete